W oczekiwaniu na wiosnę klasa III postanowiła założyć swój klasowy ogródek. Uczniowie z wielkim zapałem zabrali się do pracy. Zasadzili lub zasiali roślinki oraz założyli swoje karty obserwacji, w których będą opisywać zmiany w rozwoju roślin.

GALERIA ZDJĘĆ

8 marca to wyjątkowy dzień w roku. Wtedy swoje święto obchodzą wszystkie kobiety, zarówno te duże, jak i te małe. My to święto obchodziliśmy właśnie dzisiaj. W tym szczególnym dniu wszyscy chłopcy z naszego przedszkola składali piękne życzenia i wręczali prezenty swoim koleżankom.

Klasy I -III odwiedziły Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku – Białej. Uczniowie zapoznali się z tajnikami powstawania kultowych filmów rysunkowych. Poznali historię miejsca, oraz twórców popularnych bajek animowanych. Interaktywne stanowiska były dla dzieci ogromną atrakcją, a jednocześnie umożliwiły im wcielenie się w rolę reżysera filmu.

Dzień Kobiet w klasie III.

W marcu z okazji Dnia Kobiet chłopcy z naszej klasy, przygotowali wszelkiego rodzaju zabawy.

Na początku pokazali nam jak grać w „Twistera”. Następnie wyjęli ze srebrnej torebki różne narzędzia na przykład: poziomicę, obcęgi, wałek oraz wiele, wiele innych przedmiotów i kazali nam zgadywać, co to jest.

Pomimo niskiej frekwencji Dzień Kobiet był doskonałą okazją dla uczniów klasy drugiej do wspólnych zabaw i integracji. Tego dnia było miło i zabawnie. Dziewczynki miały okazje wykazać się „męską” umiejętnością przybijania gwoździ do deski. Chcąc uprzyjemnić chwile swoim koleżankom chłopcy przygotowali słodki poczęstunek, a na koniec złożyli życzenia,

Wyniki Ogólnopolskiego Konkursu „Orzeł Edukacji Wczesnoszkolnej”

Z radością informujemy, że znane są już wyniki Ogólnopolskiego Konkursu „Orzeł Edukacji Wczesnoszkolnej” (realizowanego w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Orzeł”). Uczestnicy tegorocznej edycji wykazali się dużą wiedzą, uzyskując bardzo wysokie wyniki. Z tego powodu pragniemy złożyć gratulacje wszystkim uczniom, którzy postanowili wziąć udział w konkursie, okazując ambicję i szczególne zaangażowanie w naukę.